توصیف مختصر
سوابق تحصیلی
#
دوره
دانشگاه محل تحصیل
شهر محل تحصیل
کشور محل تحصیل
تاریخ فارغالتحصیلى
میانگین کل
1
دکتری تخصصی
1380/04/18
دانشجویان تحت راهنمایی
#
عنوان
افراد
1
بررسی وضعیت ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه تربیت معلم
سیده نجمه محمودی
2
بررسی برنامه درسی یادگرفته شده بهداشت فردی (تغذیه وبهداشت دوران قائدگی ) در دبیرستانهای دخترانه استان ایلام در سال 90-89
امنه صدر
3
بررسی فرایند در مراکز آموزش عالی با رویکرد یادگیری مادام العمر
فاطمه برزگر
4
بررسی میزان استفاده اساتید دانشگاه تربیت معلم ( حصارک) از روشهای فعال تدریس در سال تحصیلی 91-90 و عوامل مرتبط با آن
سلمان آخش
5
مقایسه اثر بخشی روش تدریس تفکر استقرایی وروش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزان پسر دردرس علوم تجربی ( پایه پنجم ابتدایی شهرستان کرج در سال 91-9
محمدامین فرهادی پور
6
بررسی باز خورد معلمان به عملکرد دانش آموزان در اجرای طرح ارزشیابی تو صیفی در مدارس ابتدایی استان کردستان در سال 90-89
خاطره سبحانی
7
ارزیابی درونی گروه آموزشی زبان و ادبیات فارسی دانشگاه بین المللی امام خمینی
سیاوش قلیزاده اتانی
8
بررسی میزان انطباق اهداف و محتوای دوره های ضمن خدمت معلمان متوسطه با مهارتهای تدریس در استان یزد
سمیرا محمدی
9
تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارتهای حل مسئله در دختران پیش دبستانی استان تهران
خیرقدم صبوری
10
رابطه برنامه درسی پنهان با سازگاری اجتماعی در بین دانش اموزان دوره متوسطه نظری شهرستان ماکو
اللهه پاشازاده
11
پیامدهای به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات ( فاوا ) در برنامه درسی دبیرستانهای هوشمند دخترانه شهر تهران
فاطمه خجسته
12
بررسی اثر بخشی فعالیت های فوق برنامه ی ( امور تربیتی ) مدارس شهر کرمانشاه
علیرضا امیری
13
آسیب شناسی برنامه های مراکز ژیش دبستانی ( دولتی ) استان کهگیلویه و بویر احمد در سال تحصیلی 93-92
عنایت کریم زاده
14
تاثیر فعالیت های زبان آموزی بر رشد زبان گفتاری کودکان 6-5 ساله در مراکز پیش دبستان های خصوصی شهرستان لنگرود
نیوشا باقری
15
بررسی امکان اجرای برنامه درسی تلفیقی در مقطع ابتدایی نظام آموزش وپرورش ایران
کورش رستمی مسنی
16
رابطه بین هوش معنوی و مهارتهای تفکر انتقادی با پیشرفت تحصیلی در دانش آموزان متوسطه شهر تهران
فریوش سلمانزاده
17
هم خوانی برنامه درسی اجرا شده و برنامه درسی کسب شده مطالعات اجتماعی پایه ششم دبستان
طاهره نوری
18
بررسی همخوانی برنامه درسی اجرا شده و کسب شده ریاضی پایه هفتم دوره اول متوسطه
اعظم الملوک شیخ حسنی
19
شناسایی مولفه های هوش معنوی و ردیابی آنها در برنامه درسی پایه سوم ابتدایی ایران
بهروز خرام
20
بررسی رابطه مولفه های برنامه درسی پنهان با تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه خوارزمی
محمد بلوچی سرخو
21
طراحی مدل اموزش وبهسازی معلمان مقطع متوسطه و ارائه برنامه درسی براساس رویکرد شایستگی
محسن دیبائی صابر
22
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی بر دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه /بیش فعالی درمدارس ابتدایی
صدیقه سالم
23
تاثیر روش تدریس همیاری با رویکرد حل مساله بر خلاقیت دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
زینب مهدوی نیا
24
ارزشیابی فعالیت های فوق برنامه مقطع متوسطه دوم مدارس پسرانه شهر بابل با استفاده از الگوی(CIPP)
سیدحسین قاسم تبارگنجی
25
بررسی میزان توجه به حقوق کودکان یونیسف در کتب درسی مقطع متوسطه اول
شهامت روزیان
26
تحلیل محتوای کتب درسی متوسطه اول بر اساس مولفه های آموزش صلح سازمان ملل
ابوذر نورعلی
27
بازنمایی ادراکات و تجارب معلمان از فرایند اموزش در مقطع ابتدایی با تاکید بر مولفه ی جنسیت
فریبا سنگ سفیدی
28
ارائه مدل آموزش ارزشها در برنامه درسی با تاکید بر اسناد بالا دستی
فتانه یزدانی
29
بررسی عوامل بازدارنده درسی و غیر درسی در پرورش خلاقیت دانش آموزان دوره دوم متوسطه شاخه نظری مدارس دخترانه
روناک شریفی
30
تاثیر آموزش مهارتهای مسئولیت پذیری و تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارتهای اجتماعی و شناختی دانش آموزان دختر پایه هفتم
هما شاهرکنی موسوی
31
الهام بخشی های قرآن کریم برای مدل مفهومی برنامه درسی
محمدحیدر یعقوبی
32
طراحی، تدوین و اعتبار سنجی برنامه و سرفصل دروس کارشناسی پیوسته بهداشت مدارس
اکرم حافظی
33
ارائه و اعتباربخشی به الگویی برای توسعه دانش فرهنگی مبتنی بر بوم معلمان استان کردستان
لقمان شاکری
34
طراحی و اعتباربخشی چارچوب برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر پرورش خلاقیت در دوره اول ابتدایی
آناهیتا فرجی
35
تدوین الگوی برنامه ی تربیتی مدارس متوسطه با تاکید بر سیره و روش تربیتی رضوی و ارائه ی پیوست نگار فرهنگی مبتنی بر آن
حبیب اله تقی پور سهل ابادی
36
بازنمایی تجارب زیسته معلمان نسبت به قلدری دانش آموزان در دوره ابتدایی
حانیه خیرخواه آبکناری
37
تاثیر آموزش مهارتهای زندگی بر هوش هیجانی دانش آموزان پایه دهم متوسطه
مریم قنبری فر
38
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم دانش اموزان دختر براساس الگوی سیپ
اکرم ورمزیار
39
شناسایی مولفه های هوش معنوی و ردیابی در کتاب های درسی دوره اول متوسطه
سلیمان رحمانی
40
تحلیل محتوای کتب درسی علوم اجتماعی دوره متوسطه از منظر توجه به مولفه های آموزش چند فرهنگی
منا کریمی
41
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیت های فوق برنامه و کاربست آن در دوره ابتدایی
هادی درزی رامندی
42
ارائه الگوی برنامه درسی برای موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاد کشاورزی با رویکرد کار آفرینی
حسین نیک فرجام
43
" طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامهدرسی دوره اول ابتدایی با تأکید بر هوش هیجانی "
غلامرضا شاکری ارقنه
44
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی رشته مکاترونیک در آموزش های فنی - حرفه ای در آموزش و پرورش با رئیکرد آموزش استم(علوم،فناوری،مهندسی و ریاضی)
حمید یزدانی
45
طراحی واعتبار بخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران
الهام صابری
46
بررسی جایگاه و نقش تربیت جنسی در دوره ابتدایی و ارائه چارچوبی برای آموزش
سمانه قدیریان پور
47
واکاوی تجارب زیسته و ادراکات دانش آموزان دوره اول متوسطه و دبیران دین و زندگی از هویت دینی در برنامه درسی
اسحق شیرین کام
48
طراحی برنامه درسی هنرهای بومی در دوره ابتدایی مورد مطالعه منطقه سیستان
مریم کیخا
49
همرسانی اتو بیو گرافی معلمان در شبکه اجتماعی برای آموزش همکاران
طهماسب کاوسی
50
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی شهروند الکترونیک در دوره دوم ابتدایی
روژین حسین زاده
51
" ارائه و اعتبارسنجی الگوی بالندگی اعضاء هیئت علمی در توسعه برنامه درسی(مطالعه موردی:دانشگاه فرهنگیان)
امیر یونسی
52
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی تربیت اخلاقی دردوره پیش دبستانی
طاهره عاشوری
53
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی آموزش هنرهای تجسمی در دوره ابتدایی
ایمان جواهری پور
54
واکاوی و کاوش تاریخی رشته برنامه ریزی درسی ، درنظام آموزش عالی ایران و ارائه راهکارهای توسعه
علیرضا امیری
55
مسیر زندگی و توسعه حرفهای معلمان دوره ابتدائی
محمدامین فرهادی پور
56
شناسایی آثار برنامه درسی سایه در دوره دوم توسطه
مجمدجواد غلامی
57
بررسی ارتباط آموزش کتاب انسان و محیط زیست با اخلاق زیست محیطی دانش آموزان
فائزه ادینه محمدزاده
58
شناسایی ادراکات معلمان از جایگاه، ضرورت و مؤلفه های آموزش سواد رسانه ای در برنامه های درسی دوره دوم ابتدایی
سمیه رحیمی
59
آشکار سازی تجارب معلمان ابتدایی از اجرای برنامه درسی در سال تحصیلی 1400-1399
مهدی اقاپور
60
چگونگی ارزشیابی دانش اموزان ابتدایی دردوران کووید 19جهت راهکارهایی برای اموزش های حضوری
شیما نباتی
61
آشکارسازی تجارب معلمان ابتدایی از اجرای برنامه درسی در سال تحصیلی 1399-1400
مهدی اقاپور
62
ادراک و فهم افسران پلیس از نقش برنامههای درسی آموزش عالی و ارتباط آن با عملکرد شغلی
حبیب احمدی ارکمی
63
مسیر زندگی و توسعه حرفهای معلمان دوره ابتدائی مطالعه کیفی
محمدامین فرهادی پور
64
بازنمایی تجارب زیسته معلمان ابتدایی نسبت به ارزشیابی فعالیت های هنری دانش آموزان
محدثه صفرزاده چماچائی
65
شناسایی و تبیین شایستگی های حرفه ای مشاور برنامه درسی در نظام آموزش عمومی
سروه امینی
66
شناسایی روش ها و فعالیت های ایجاد شادی و نشاط در مدارس متوسطه دوم شهر تهران
مرضیه اباذری
67
ارایه الگوی تبیین رابطه بین عوامل زمینه ای با پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه چهارم ، پژوهشی ترکیبی با داده های ایرانی تیمز 2019
رویا عباسی
68
طراحی و اعتباربخشی الگو برنامه درسی تربیت اخلاقی در دوره پیش دبستانی.
طاهره عاشوری
69
عنوان رساله به فارسی بازنمایی تصویر وجایگاه کشورها در کتب درسی دوره متوسطه دوم ایران ازطریق تحلیل گفتمان پسا استعمارگرایی
مریم اکبرزاده
70
شناسایی موانع به کارگیری روش های تدریس فعال در دوره ابتدایی در شهر کرج
سعد کریمی سیمان
71
ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی دوره دوم ابتدایی (چهارم ،پنجم،ششم ) از نظر اسناد بالا دستی
منصور کاظم زاده
72
تحلیل تجارب زیسته معلمان دوره ابتدایی به منظور بهبود مهارت پرسشگری دانش آموزان
علی اکبر چراغعلی زاده طالکوئی
73
ارتباط برنامه درسی پنهان با اهمال کاری تحصیلی در دانشجویان دانشگاه خوارزمی: نقش جنسیت و تاب آوری
ارزو مومنی
دانشجویان تحت مشاوره
#
عنوان
افراد
1
عوامل موثر بر پذیرش فناوری آموزشی توسط معلمان آزمون و مقایسه الگوهای علمی مستدل رفتار برنامه ریزی شده و پذیرش شده و پذیرش فناوری
رقیه نورالهی فیض
2
آسیب شناسی مسایل و مشکلات کلاسهای چند پایه درمقطع ابتدایی در شهرستان بابل یک مطالعه کیفی
امین یحیوی
3
اثر بخشی دوره آموزش ضمن خدمت فاوا معلمان در دوره متوسطه شهرستان ملایر بر اساس مدل کرک پاتریک
میثم احمدلودهنوی
4
مطالعه تطبیقی آموزش ارزش ها در ایران و استرالیا
معصومه سورانی
5
طراحی و تدوین مدلی کار آمد برای بهبود وضعیت آموزش علوم در کلاس های فاقد امکانات کافی و بررسی میزان تاثیر آن
محمود امانی طهران
6
" تحلیل عوامل موثر بر پذیرش سیستم یادگیری الکترونیکی بر اساس الگوی پذیرش فناوری در آموزش عالی ایران"
مهران دستورانی
7
نقش واسطه ای تناسب فرد- سازمان با کیفیت تدریس ریاضی معلمان مقطع متوسطه: یک مدل چند سطحی
محمد احمدی
8
چیستی و چگونگی تدریس و تعلیم در اندیشکده یقین، یک مطالعه موردی
مرتضی سحاب حمزه پور
9
بررسی میزان استفاده معلمان رشته علوم انسانی از روش های تدریس فعال در مدارس پسرانه دوره متوسطه دوم شهر تهران
وحید کنگرلوئی
10
رابطه بین هوش فرهنگی و ادراک محیط یادگیری کلاس با انگیزش تحصیلی دانش آموزان پسر دوره اول متوسطه
حسین صادقی
11
طراحی الگوی برنامه درسی هنر بر رویکرد چند فرهنگی در دوره اول متوسطه
امنه صدر
12
بررسی ادراک و تجارب معلمان دوره دوم متوسطه از عوامل و موانع تدریس اثربخش
ادریس رستمی
13
بررسی تاثیر بازی های رایانه ای آموزشی سرگرم کننده و نظامند بر پیشرفت ریاضی دانش آموزان ابتدایی یک مطالعه ترکیبی
فرشته رجب پورسواری
14
بررسی همخوانی برنامه درسی قصدشده درس هدیه های آسمانی پایه پنجم ابتدایی کلاسهای چندپایه با برنامه درسی اجرا شده و کسب شده
اکرم کشاورزحداد
15
ارزشیابی پروژه های علمی دانش آموزان در دوره ابتدائی به روش خبرگی و نقد تربیتی آیزنر
پروانه سامعی
16
مقایسه پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدایی در نظام ارزشیابی توصیفی و سنتی
آمنه ظفری
17
فهم تجارب برنامه ریزی درسی مدرسه محور؛ پژوهشی کیفی به روایت راهبر برنامه درسی مدرسه.
نجمه ترتیفی زاده
18
T
T T
19
تاثیر روش تدریس قصه گویی بر یادگیری درس ریاضی دانش آموزان پایه چهارم ابتدایی
نفیسه علی محمدی
20
بررسی پاسخ های معلمان دوره دوم ابتدائی به پرسش های علمی دانش آموزان از منظر ماهیت علم؛ مطالعه ای مردم نگارانه
حمیده هورفر
21
تحلیل و نقد نظام آموزش متمرکز ایران از نگاه عوامل اجرایی برنامه درسی در مدارس ابتدایی و کسب راهکار از حوزه عمل
فائزه سراجه
22
تاثیر روش تدریس قصه گویی بر پیشرفت تحصیلی درس فارسی دانش آموزان پایه دوم ابتدایی
سپیده باقرپور
23
واکاوی برنامه درسی اجرا شده تحلیل فرهنگی دوره دوم متوسطه
مینا مشاک
دروس ترم جاری
883 - اصول برنامه ریزی درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
879 - برنامه ریزی درسی در آموزش عالی - روز: یک شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
846 - برنامه ریزی درسی در آموزش پیش دبستانی و دبستانی - روز: سه شنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
847 - اصول و مبانی برنامه ریزی درسی - روز: یک شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
839 - تعلیم و تربیت و نقش آن در توسعه - روز: دوشنبه - از ساعت 08:00 تا 10:00
859 - برنامه ریزی درسی در دوره متوسطه - روز: دوشنبه - از ساعت 13:30 تا 15:30
716 - برنامه ریزی آموزشی - روز: سه شنبه - از ساعت 10:00 تا 12:00
دوره های درسی
#
عنوان درس
توصیف درس
سرفصل ها
دوره درسی
توضیحات
فایل
1
اصول برنامه ریزی درسی
دکتری
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:883گروه درس:01تعداد دانشجو:3تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 213
2
برنامه ریزی درسی در آموزش عالی
دکتری
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:879گروه درس:01تعداد دانشجو:4تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 213
3
برنامه ریزی درسی در آموزش پیش دبستانی و دبستانی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:846گروه درس:01تعداد دانشجو:14تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 217
4
اصول و مبانی برنامه ریزی درسی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:847گروه درس:01تعداد دانشجو:13تعداد واحد2روز:یک شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 215
5
تعلیم و تربیت و نقش آن در توسعه
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:839گروه درس:01تعداد دانشجو:6تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:08:00زمان پایان کلاس:10:00نام ساختمان:نام کلاس:
6
برنامه ریزی درسی در دوره متوسطه
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:12کد درس:859گروه درس:01تعداد دانشجو:9تعداد واحد2روز:دوشنبهزمان شروع کلاس:13:30زمان پایان کلاس:15:30نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 213
7
برنامه ریزی آموزشی
کارشناسی ارشد
کد دانشکده:14کد گروه درسی:17کد درس:716گروه درس:01تعداد دانشجو:4تعداد واحد2روز:سه شنبهزمان شروع کلاس:10:00زمان پایان کلاس:12:00نام ساختمان:دانشکده جدید روانشناسینام کلاس:کلاس 213
مقالات چاپ شده
#
عنوان
نگارندگان
عنوان مجله
سال انتشار
1
An Investigation about Demonstration of Countries in Upper Secondary Schools' Textbooks of Iran based on Van Dijk's Discourse Analysis Approach
Maryam Akbarzadeh, Ali Hosseinikhah, Efaat Abasi, Abbas Madandar Arani
Iranian Journal of Comparative Education
2023
2
A Comparative Study of Primary School Visual Arts Curriculum in Australia, Canada, Iran and Ireland
Iman Javaheri pour, , Kian Marjan, Mohsen Hassanpour
Iranian Journal of Comparative Education
2021
3
STUDY ON THE RELATIONSHIP BETWEEN PARTICIPATORY MANAGEMENT IN SCHOOLS AND TEACHERS' DEVELOPMENT OF SOCIAL CAPITAL FROM MANAGERS AND TEACHERS VIEWS OF SECONDARY SCHOOL TEACHERS KARAJ DISTRICT
s keshavarz noori,
Journal of Fundamental and Applied Sciences
2016
4
Examine the consequences of the use of information and communication technology (ICT) in curriculum of girls' smart school in Tehran, 2013-2014
fatemeh khojasteh,
New York Science Journal
2015
5
طراحی برنامه درسی تربیت شهروندالکترونیک در دوره ابتدایی
عفت عباسی, روژین حسین زاده, مجید علی عسگری, مصطفی قادری
مجلهبینالمللیتحقیقاتکاربردیعلومپایه
1402
6
معنا سازی ضمنی خود و دیگری در کتاب های دوره دوم متوسطه از طریق تحلیل گفتمان ون دایک
عفت عباسی, مریم اکبرزاده, عباس معدن دار آرانی, علی حسینی خواه
فصلنامه خانواده و پژوهش
1402
7
طراحی و اعتبار یابی الگوی برنامه درسی موسیقی برای دوره پیش دبستان بر اساس نظریه پرکسیال دیوید الیوت
عفت عباسی, سیدامیر قاسم تبار, علی باستانی نژاد, علی حسینی خواه
فصلنامه مطالعات برنامه درسی ایران
1402
8
تحلیل پژوهش های ایرانی قلمرو برنامه درسی آموزش علوم تجربی با تمرکز بر ماهیت علم
حمیده هورفر, زهرا نیک نام, مجید ملکان, عفت عباسی
نظریه و عمل در برنامه درسی
1402
9
شناسایی مولفه های عدالت آموزشی در اسناد بالادستی جمهوری اسلامی ایران
زهرا احمدی, حسنیه سادات اسمعیلی, عفت عباسی, سید محمد رضا امام جمعه
مجله پژوهش درمسایل تعلیم و تربیت
1402
10
تهدی دها و فرصتهای بین المللی شدن و بوم ی سازی برنامه های درسی در نظام آموزشی ایران در دو دهه اخیر و ارائه راهکا رهای پیشنهادی
محمدرضا علی پور, عفت عباسی
نوآوری های آموزشی
1401
11
واکاوی تجارب زیسته و ادراکات دبیران از نحوه شکل گیری هویت دینی در دانش آموزان (یک مطالعه کیفی پدیدارشناسی)
شیرین کام اسحاق, عفت عباسی, علی حسینی خواه, اکبر صالحی
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
1401
12
طراحی و اعتباریابی الگوی برنامه درسی هنر مبتنی بر رویکرد چندفرهنگی در دوره اول متوسطه
آمنه صدر, مرجان کیان, علیرضا صادقی, عفت عباسی
مطالعات برنامه درسی
1401
13
شناسایی شایستگی ها و راهبردهای بالندگی اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان در ارتباط با برنامه درسی: مطالعه کیفی
امیر یونسی, عفت عباسی, علی حسینی خواه, حسین خنیفر
پژوهش در نظام های آموزشی
1401
14
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی دوره ابتدایی با تاکید بر هوش هیجانی
عفت عباسی, مسعود گرامی پور
فصلنامه علمی تدریس پژوهی
1401
15
طراحی و اعتبار سنجی ابزار سنجش ارزش آموزش عالی در کارکنان پلیس
عفت عباسی, عبدالرحیم نوه ابراهیم, بلال ایزانلو
فصلنامه علمی پژوهش های مدیریت انتظامی
1401
16
واکاوی تجارب زیسته و ادراکات دبیران از نحوه شکل گیری هویت دینی دردانش آموزان
عفت عباسی, اسحاق شیرین کام, علی حسینی خواه, اکبر صالحی
1401
17
تدوین ساختار فعالیتهای فوق برنامه مدارس با توجه به سیره امام رضا علیه السلام
حبیب اله تقی پور سهل ابادی, عفت عباسی, مرجان کیان, محمدعلی رضایی کرمانی نسب پور
فرهنگ رضوی
1400
18
شناسایی ساختار و مختصات برنامه درسی هنرهای بومی دوره دوم ابتدایی منطقه سیستان
مریم کیخا, مرجان کیان, عفت عباسی, مجید علی عسگری
علوم روانشناختی
1400
19
تبیین و اولویت سنجی عناصر برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر پرورش خلاقیت در دوره ابتدایی
آناهیتا فرجی, مرجان کیان, عفت عباسی, افضل السادات حسینی دهشیری
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
1400
20
کاربست همرسانی تجربه زیسته معلمان در قالب اتوبیوگرافی از طریق شبکه های اجتماعی برای آموزش همکاران
طهماسب کاوسی, عفت عباسی, محمد عطاران, علی حسینی خواه
تعلیم و تربیت
1400
21
ارائه الگوی دانش فرهنگ مبتنی بر بوم دانشحو - معلمان دانشگاه فرهنگیان کردستان
عفت عباسی, مصطفی قادری, علی حسینی خواه, لقمان شاکری
پژوهش و برنامه ریزی در آموزش عالی
1400
22
بررسی میزان توجه به سبک زندگی مثبت اندیشی در متون اسلامی و قرآن
اسحق شیرین کام, عفت عباسی
مطالعات قرآنی
1400
23
ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه هفتم: یک مطالعه ترکیبی در مدارس دخترانه شهرستان اسلامشهر
اکرم ورمزیار, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
نظریه و عمل در برنامه درسی
1400
24
ارزشیابی برنامه درسی علوم تجربی پایه های چهارم،پنجم،ششم ابتدایی مبتنی بر اسناد بالا دستی
عفت عباسی
نشریه علمی آموزش و ارزشیابی
1400
25
بررسی میزان توجه به سبک زندگی مثبت اندیشی در متون اسلامی و قران
اسحاق شیرین کام, عفت عباسی
مطالعات قرآنی
1400
26
طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوره اول متوسطه ایران
الهام صابری, عفت عباسی, یحیی قائدی, مجید علی عسگری
تفکر و کودک
1399
27
طراحی و اعتبار بخشی الگوی برنامه درسی فلسفه برای کودکان در دوه اول متوسطه ایران
الهام صابری, عفت عباسی, یحیی قائدی, مجید علی عسگری
تفکر و کودک
1399
28
آسیب شناسی برنامه ها و فعالیت های آموزشی تربیتی - مراکز پیش از دبستان: یک پژوهش ترکیبی
عنایت کریم زاده, عفت عباسی, مرجان کیان
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
1399
29
طراحی چارچوب برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر پرورش خلاقیت در دوره اول ابتدایی
آناهیتا فرجی, مرجان کیان, عفت عباسی, افضل السادات حسینی دهشیری
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
1399
30
طراحی و اعتبار سنجی الگوی برنامه درسی مبتنی بر فعالیتهای فوقبرنامه در دوره ابتدایی بر اساس الگوی کلاین
هادی درزی رامندی, مرجان کیان, عفت عباسی, غلامرضا حسین نژاد
برنامه ریزی درسی نظریه و عمل (نظریه و عمل در برنامه درسی )
1398
31
مدل همرسانی اتوبیوگرافی معلمان در شبکه های اجتماعی مجازی
طهماسب کاوسی, عفت عباسی, محمد عطاران, علی حسینی خواه
مطالعات برنامه درسی آموزش عالی
1398
32
الگوی تلفیقی آموزش جرائم زیست محیطی برای افسران پلیس
حبیب احمدی ارکمی, عفت عباسی
آموزش در علوم انتظامی
1398
33
تأثیر آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر میزان رشد مهارتهای اجتماعی و مهارتهای شناختی
هما شاهرکنی موسوی, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
پژوهش های تربیتی
1398
34
جستاری در طراحی الگوی مفهومی برنامه درسی: رویکردی سنتزپژوهانه
محمدحیدر یعقوبی, مجید علی عسگری, عفت عباسی, زهرا نیک نام
راهبردهای آموزش در علوم پزشکی
1398
35
راحی و اعتبارسنجی الگوی برنام? درسی تربیت اجتماعی در دوره متوسط? اول با تاکید بر اسناد بالادستی
فتانه یزدانی, عفت عباسی, محمد حسنی, مجید علی عسگری
پژوهش در یادگیری آموزشگاهی
1397
36
منطق برنامه درسی گرایش علمی کاربردی کشاورزی با رویکرد کارآفرینی
حسین نیک فرجام, علی حسینی خواه, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
پژوهش مدیریت آموزش کشاورزی
1397
37
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی با رویکرد سنتزپژوهی
نیلوفر مرتضی نژاد, محمد عطاران, علی حسینی خواه, عفت عباسی
برنامه ریزی درسی نظریه و عمل (نظریه و عمل در برنامه درسی )
1396
38
بررسی عناصر طراحی برنامه درسی کارآفرینی بر اساس رویکرد تطبیقی
نیلوفر مرتضی نژاد, محمد عطاران, علی حسینی خواه, عفت عباسی
مطالعات برنامه درسی
1396
39
فرآیند برنامه درسی برای دوره کارشناسی پیوسته بهداشت مدارس و اعتبار سنجی ان از دیدگاه متخصصان برنامه ریزی درسی و بهداشت مدارس
اکرم حافظی, عفت عباسی, شمس الدین نیکنامی, عبدالرحیم نوه ابراهیم
سلامت و بهداشت
1396
40
تاثیر فعالیتهای زبان اموزی بر رشد زبان گفتاری کودکان 5-6 ساله در مراکز پیش دبستانی
نیوشا باقری, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
خانواده پژوهی
1395
41
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی تکمیلی برای دانش آموزان با اختلال کاستی توجه/ بیش فعالی در مدارس ابتدایی
صدیقه سالم, عفت عباسی, باقر غباری بناب, علی حسینی خواه
پژوهش در مسائل تعلیم و تربیت
1395
42
آسیب شناسی وضعیت آموزش و برنامه درسی دوره پیش از دبستان ایران
سلمان آخش, علی حسینی خواه, عفت عباسی, نعمت الله موسی پور
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
1395
43
تبیین مولفه های شایستگی حرفه ای معلمان و تحلیل جایگاه ان در اسناد بالادستی آموزش و پرورش ایران
محسن دیبایی, عفت عباسی, کوروش فتحی واجارگاه, سعید صفایی موحد
پژوهش های آموزش و یادگیری
1395
44
طراحی نواورانه برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته بهداشت مدارس
اکرم حافظی, عفت عباسی, شمس الدین نیکنامی, عبدالرحیم نوه ابراهیم
دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی
1395
45
ویژگی های برنامه های درسی در عصر جهانی شدن وبین اللمللی کردن برنامه درسی
رحیمه منصوری گرگر, اکبر صالحی, عفت عباسی
پژوهش در برنامه ریزی درسی
1395
46
ارائه سرفصل برنامه درسی دوره کارشناسی پیوسته بهداشت مدارس
اکرم حافظی, عفت عباسی, شمس الدین نیکنامی, عبدالرحیم نوه ابراهیم
پایش
1395
47
تاثیر فعالیتهای زبان آموزی بر رشد زبان گفتاری کودکان 6-5 ساله در مراکز پیش دبستانی خصوصی شهرستان لنگرود
نیوشا باقری, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
خانواده و پژوهش
1395
48
تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارتهای حل مسئله در دختران
خیرقدم صبوری, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
1395
49
طراحی و تدوین مدلی کارآمد برای آموزش علوم در دوره اول متوسطه
محمود امانی طهران, مجید علی عسگری, عفت عباسی
تعلیم و تربیت
1395
50
تبیین جایگاه استانداردسازی در ارتقاء کیفیت نظام آموزشی
عفت عباسی, مهدیه سادات وقور کاشانی
آموزش مهندسی ایران
1394
51
تاثیر نمایش خلاق بر رشد مهارت های حل مسئله در دختران پیش دبستان استان تهران
خیرقدم صبوری, عفت عباسی, مسعود گرامی پور
فصلنامه مطالعات پیش دبستان و دبستان
1394
52
مقایسه اثربخشی روش تدریس تفکر استقرایی و روش تدریس کاوشگری بر خلاقیت دانش آموزن پایه پنجم ابتدایی
محمدامین فرهادی پور, عفت عباسی, سمیرا کریم زایی
پژوهش در برنامه ریزی درسی
1394
53
بررسی اثربخشی برنامه درسی مصوب رسته انتظامی، از نظر میزان انطباق محتوا با وظایف شغلی و رویکرد پلیس جامعه محور
عیسی بختیار, عفت عباسی, مجید علی عسگری, غلامرضا حاجی حسین نژاد
پژوهشنامه نظم و امنیت انتظامی
1393
54
مدیریت مشارکتی در سازمان های آموزشی و مولفه های آن از دیدگاه اسلام
عفت عباسی, سعیده رسولی
دو فصلنامه پژوهشی مطالعات معارف اسلامی و علوم تربیتی
1392
55
بررسی آگاهی، نگرش و عملکرد دانش آموزان دختر مقطع متوسطه استان ایلام در رابطه با بهداشت فردی (بهداشت دوران قاعدگی)
عفت عباسی, آمنه صدر, مهدی رست, محمدخان کرمانشاهی سیما
دست آوردهای روان شناختی
1392
56
تبیین ضرورت آموزش مهارتهای اشتغال زا در دوره های پودمانی نظام علمی کاربردی راهی برای تضمین اشتغال
حسین چهارباشلو, عفت عباسی
مهارت آموزی
1392
57
راهکارهای نهادینه کردن اخلاق حرفه ای در سازمانها از دیدگاه آموزه های دینی
حسینی نجمه, عفت عباسی
اسلام و پژوهش های مدیریتی
1391
58
تبیین عناصر برنامه درسی کارآفرینی در دوره آموزش عمومی(سنتز پژوهی)
نیلوفر مرتضی نژاد, محمد عطاران, علی حسینی خواه, عفت عباسی
برنامه ریزی درسی نظریه و عمل (نظریه و عمل در برنامه درسی )
1300
مقالات ارایه شده
#
عنوان
نگارندگان
مشخصات کنفرانس
سال برگزارى
نوع ارائه
1
اصول و چشم اندازهای آینده برنامه ریزی درسی فراگیر محوربامحوریت عدالت آموزشی
عفت عباسی, علی رهایی
هفتمین کنفرانس بین المللی روان شناسی مدرسه - ایران
1402/11/25
شفاهى
2
واکاوی تجارب زیسته معلمان ابتدایی در ارتباط با نقش والدین در اجرای آموزش مجازی در دوران پاندومی بیماری کووید -19
زهرا احمدی, عفت عباسی
نخستین همایش بین المللی تعالی تعاملات خانواده و مدرسه:چالش ها ،الگوها و راهبردها - ایران
1402/11/03
شفاهى
3
جایگاه ارزشیابی آموزشی در طراحی و تولید محتوای الکترونیک دروس ریاضی دبستان
نگین توماج, عفت عباسی
اولین همایش ملی کاربرد فناوری در پداگوژی - ایران
1402/02/20
شفاهى
4
روش های آموزش مسایل زیست محیطی در دوره ابتدایی
عفت عباسی
دومین همایش ملی پژوهشمند - ایران
1401/10/18
شفاهى
5
مطالعه تطبیقی ابعادتوسعه حرفه ای معلمان کشور ایران و فنلاند
عفت عباسی
سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی - ایران
1401/07/20
شفاهى
6
برنامه درسی دانش مدار:مقایسه دیدگاه مایکل یانک و ولفکانگ کلافکی
عفت عباسی
سومین کنفرانس بین المللی آموزش و پرورش تطبیقی - ایران
1401/07/20
شفاهى
7
چالش های بین رشته ای کردن مطالعات برنامه درسی در علوم انسانی
صدیقه یاسمی, عفت عباسی, علی نیسی نیا
اولین نگرش های جدید و کاربردی در برنامه ریزی درسی - ایران
1396/08/04
شفاهى
8
تحلیل محتوای کتب جدید التالیف علوم پایه ششم بر مبنای نظریه ساختارگرایی
رقیه بامستی, عفت عباسی, رمضان جهانیان
کنگره بین المللی مطالعات رفتاری جامعه و سبک زندگی سالم - ایران
1395/10/07
شفاهى